Start » Featured, Headline, Organizacja szkoleń, Wydarzenia

Wyniki ankiety i konkursu – Reklama internetowa a reklama tradycyjna.

26 maja 2011 5 379 views 0 Komentarzy

Reklama internetowa wypiera reklamę pojmowaną w ujęciu tradycyjnym – tak oceniają specjaliści. Serwis www.szkolenia24h.pl przeprowadził badania ankietowe w celu określenia zakresu reklamy internetowej i innej w branży szkoleniowej.

Czy rzeczywiście reklama internetowa ma szansę zdominować rynek reklamy w tej branży, a być może zupełnie nim zawładnąć? Zapraszamy do zapoznania się z wynikami badań oraz wynikami konkursu. Wśród firm, które zdecydowały się wziąć udział w badaniu rozlosowano atrakcyjne nagrody – vouchery na reklamę dodatkową w serwisach www.szkolenia24h.pl i www.kursy24h.pl .


Analiza ankiety:

  • Firmy szkoleniowe przeznaczają na reklamę internetową blisko 60 % wszystkich nakładów na reklamę. Jest to znaczący wskaźnik, który informuje, iż branża szkoleniowa dostrzega skuteczność przekaźników internetowych i ich wpływu na pozyskiwanie klientów. W tym miejscu warto zaznaczyć, że spora część ankietowanych firm wydaje 90 % nakładów z puli przeznaczonej właśnie na reklamę. Wśród respondentów nie brakowało także firm, które przeznaczają nie więcej niż 10 % budżetu na promocję internetową.

– Reklama internetowa wspierana jest innymi typami reklamy, i tak:

  • Z marketingu szeptanego, jako z dodatkowej formy reklamy korzysta 80 % firm, które wzięły udział w badaniu ankietowym. Buzz marketing pochłania przeciętnie 30% nakładów na inne formy reklamy. Niewielkim zainteresowaniem cieszyła się reklama w prasie oraz rozdawanie ulotek. Z reklamy w TV nie korzysta żadna z ankietowanych firm szkoleniowych.

– Skuteczność reklamy internetowej w pozyskiwaniu klientów łącznie została oszacowana na 50%.

– Natomiast skuteczność pozostałych form reklamy w pozyskiwaniu klientów: została łącznie oceniona na 30%.

Mimo, że reklama internetowa w branży szkoleniowej nie wyparła innych form reklamy, to jednocześnie stanowi jej główny kanał dystrybucji informacji, a co za tym idzie pozyskiwania klientów. Obserwacja rynku karze przypuszczać, że tendencja ta będzie się nadal powiększać. Pokolenie młodych skomputeryzowanych Polaków korzystających z Internetu w poszukiwaniu informacji rośnie z roku na rok – dlatego siła i zakres reklamy internetowej będzie się powiększać.

 

Wyniki konkursu: Lista Zwycięzców

1 miejsce i nagroda: Voucher na kwotę 1000zł na reklamę dodatkową w serwisach www.szkolenia24h.pl i www.kursy24h.pl Otrzymuje Firma Szkoleniowawww.QualitySkill.pl Praktyczne Warsztaty Jakościowe


2 miejsce i nagroda: Voucher na 750 zł na reklamę dodatkową w serwisach www.szkolenia24h.pl i www.kursy24h.pl – Otrzymuje Firma Szkoleniowa
www.akademiafryzjerstwa.com.pl Akademia Fryzjerstwa Filmowego i Kreatywnego

3 miejsce i nagroda: Voucher na kwotę 500 zł na reklamę dodatkową w serwisach www.szkolenia24h.pl i www.kursy24h.pl – Otrzymuje Firma Szkoleniowawww.seka.pl SEKA S.A. Oddział w Szczecinie


Zwycięzcom gratulujemy!

Wszystkim Firmom Szkoleniowym dziękujemy za udział w ankiecie i zapraszamy do kolejnych konkursów i badań ankietowych.
Zapraszamy do kontaktu!

www.szkolenia24h.pl

biuro@szkolenia24h.pl

63-242-12-95

 

O serwisach www.szkolenia24h.pl i www.kursy24h.pl

Serwisy www.szkolenia24h.pl oraz www.kursy24h.pl to obszerne, nieustannie aktualizowane portale szkoleniowe, a także unikalna baza najlepszych ośrodków szkoleniowych z całej Polski.

W czasach, gdy rynek szkoleń rozwija się coraz dynamiczniej, a oczekiwania klientów rosną z roku na rok, potrzebne są usługi wykraczające poza standardowe rozwiązania – te nowoczesne rozwiązania dostarcza serwis www.szkolenia24h.pl i www.kursy24h.pl

Co nas wyróżnia?

Przede wszystkim to, że nasza oferta reklamowa jest dopasowana do indywidualnych potrzeb. Dzięki temu każdy klient ma możliwość prezentowania pełnej oferty szkoleń/kursów na łamach naszego serwisu.

Zapraszamy!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...

Komentarze są niedostępne.