Start » Branża eventów spotkań, Imprezy firmowe

Jak zorganizować targi?

25 stycznia 2010 13 547 views 0 Komentarzy

Organizacja targów, niesie ze sobą prestiż, który wymaga starannego skoordynowania ze sobą wielu czynników m.in.: przygotowania stoisk, cateringu, kompozycji kwiatowych, sprzętu audio-wizualnego, rozesłania zaproszeń, podpisania umów, wysłania podziękowań. Całość bowiem wymaga niesamowitego talentu organizatorskiego. Koniecznie wszystko musi być dopięte na ostatni guzik.

TARGI TARGOM NIERÓWNE
Targi to miejsce spotkań handlowych, które odbywają się cyklicznie w konkretnym miejscu, według ściśle określonego harmonogramu. Ich uczestnikom umożliwiają zaprezentowanie się w celu dokonania transakcji handlowych. Poza tym stanowią one formę zorganizowanego rynku, który umożliwia kontakt sprzedających i kupujących.

Szukasz atrakcyjnych miejsc na organizację spotkań firmowych biznesowych takich jak konferencje szkolenia i targi – zobacz na stronach serwisu www.e-konferencje.pl oraz www.konferencyjne.pl – najlepsze sale na spotkania oraz hale targowe

Można wyróżnić dwie kategorie targów, które uzależnione są od ich dostępności dla publiczności:

  • Targi generalne ? są otwarte dla szerokiej grupy zainteresowanych, najczęściej organizowane są pod określonym tematem lub nastawione są na prezentowanie wyrobów określonego kraju
  • Targi specjalistyczne ? przeznaczone dla przedsiębiorców z określonej branży i nastawione są na zawiązanie pomiędzy nimi współpracy

Szczególnie  warto skierować swoja uwagę to tematykę targów. Każda z branż ma swoje pięć minut w tym względzie. Dzięki zebraniu firm oferujących usługi w zakresie konkretnej branży wystawcy mają możliwość porównania oferty swojej i konkurentów: cenę, opakowanie, produkt, kampanię promocyjną. Przede wszystkim zaś targi tematyczne gwarantują duże zainteresowanie kupujących. Mogą oni nie tylko zapoznać się z konkurencyjnymi ofertami, ale także porozmawiać z profesjonalistami, zasięgnąć ich rady i szukać u nich pomocy w nurtujących kwestiach.

WARUNKI WZIĘCIA UDZIAŁU W TARGACH
Każdy przedsiębiorca, który chce zaprezentować się na targach powinien prawidłowo wypełnić formularz karty zgłoszenia, który stanowi także umowę najmu konkretnej wielkości powierzchni oraz uiścić stosowną opłatę.

Kwoty uzależnione są od organizatora targów od powierzchni, jaką chce się wynająć oraz od liczby świadczeń dodatkowych.
Dodatkowo obowiązkowo każdy musi zapłacić za umieszczenie jego oferty w katalogu. Stanowi on promocję działalności i samych targów, z którego korzystają uczestnicy w trakcie, jak i po targach.

ILE ZA POWIERZCHNIĘ?
Cena wynajmu powierzchni uzależniona jest przede wszystkim od ilości metrów kwadratowych oraz od zabudowy boksu, ilości i rodzaju wyposażenia, dodatkowych źródeł prądu, dostępu do Internetu oraz od organizatora targów.

Strony: 1 2 3

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...

Komentarze są niedostępne.